NO als paràsits

28 maig 2015 Autor: MGL | Desat a: Notícies

Com bé sabeu, es fonamental vacunar les nostres mascotes. Ara bé, també és molt important que les protegeixis davant de malalties transmeses per paràsits. Cada any aquests paràsits infecten milers de gossos a tot Espanya, per tant recomanem una visita de consulta al veterinari per saber quines mesures de desparasitació podem adoptar.

Encara que no ho veiem, estem rodejats d’insectes i paràsits que suposen un risc per nosaltres i per les mascotes. Entre ells, els més comuns són les puces, paparres i mosquits. És important medicar els gossos per evitar les puces i les paparres, que poden ser transemeses tant als animals com a les persones.

És per això que existeix un comprimit que es mossega i que protegeix la nostra mascota durant 12 setmanes.

Alguns consells:

– No cremeu ni arranqueu vosaltres les puces dels vostres animals. Ho ha de fer un veterinari.

– Fer consultes rutinàries al veterinàri

– Aquests paràsits no només són típics a l’època d’estiu. Per tant, hem d’estar atents a símptomes tot l’any

– Explorar l’entorn de l’animal per exterminar l’origen del paràsit

Recordeu que també ens podeu seguir a les xarxes socials:

FACEBOOK:   Zoològic Badalona Veterinària

TWITTER:      @zbvet

Escriu una resposta

Zoològic Badalona Veterinària

Hores concertades, per a la seva comoditat (de dill. a div. de 10 a 14h i de 16:30 a 20:30h, i dissabt. al matí de 10 a 14h).

Adreça:
C/De la conquista, 74
08912 BADALONA (Barcelona)

Telèfon: 933 885354
Consultes per telèfon, només fora
d'horari de la clínica, al mòbil:

a/e: veterinari@zbv.cat

El més popular